Acest website folosește cookies. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea politicii de utilizare a cookies.

EEA grants4x

frds

 

Servicii de consultații medicale și prevenție probleme cauzate de locuirea precară

Asociatia Centrul pentru Educatie si Drepturile Omului (ACEDO), cu sediul social in, Bucuresti, str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cod de identificare fiscală nr. 29469839, reprezentată legal prin Bercus Costel, în calitate de preşedinte, achizitioneaza servicii de consultații medicale și prevenție probleme cauzate de locuirea precară in cadrul proiectului ”Fii parte din comunitate! – Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești” (Cod proiect: PN1012) in cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 prin Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS), in conformitate cu specificatiile tehnice din documentele atasate.

Cod CPV: 85120000-6 Servicii de practică medicală şi servicii conexe

Procedura aplicată: Serviciile se vor achizitiona in conformitate cu Procedura interna a achizitorului in acord cu cerintele finantatorului privind achizitiile a caror obiect de activitate se inscrie Anexa nr. 2 Legea 98/2016.

Oferta financiară, tehnică și Declarația privind neîncadrarea în prevederile art. 14 din O.U.G. nr. 66/2011 împreună cu celelalte documente obligatorii, se pot transmite până la data de 01.03.2024, ora 14.00 la  sediul administrativ al asociației din str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucureşti (cu suportarea taxelor de expediere de către ofertant) în plic sigilat, personal sau prin curier (cu suportarea taxelor de expediere de către ofertant).

 

Clarificările pot fi depuse prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. . Data limită de solicitare Clarificări: 23.02.2024. Se va răspunde în termen de maxim 24 de ore de la solicitarea de clarificări. Răspunsurile la clarificări vor fi postate  pe pagina web a proiectului: https://www.partedincomunitate.ro/index.php/ro/proiect/achizi%C8%9Bii

Ofertanții vor fi înștiințați în scris cu privire la rezultatul evaluării ofertelor. Eventualele contestații vor fi adresate beneficiarului în termen de maxim 3 zile calendaristice de la primirea înștiințării. Beneficiarul va soluționa contestația în termen de 3 zile lucrătoare. În cazul în care ofertantul nu este mulțumit de modul de soluționare a contestației, se poate adresa instanțelor judecătorești competente. Prin depunerea unei oferte, ofertantul acceptă în totalitate şi fără restricţii condiţiile generale şi particulare care guvernează acest contract ca singura bază a acestei proceduri de atribuire. Ofertanţii sunt rugaţi să examineze cu atenţie specificațiile tehnice şi să pregatească oferta conform formularelor și prevederilor contractuale conţinute în cadrul specificatiilor tehnice si al anunțului. Specificațiile tehnice constituie ansamblul cerințelor minime și obligatorii, pe baza cărora se înaintează, de către fiecare ofertant, propunerea tehnică și financiară. În acest sens orice ofertă prezentată va fi luată în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică se înscrie în limitele cerinţelor tehnice. Ofertarea cu caracteristici tehnice care nu răspund caracteristicilor tehnice prevăzute atrage descalificarea ofertantului.

 

Documente obligatorii pentru operatorii economici participanți la procedura de achiziție

1. Declarația privind lipsa conflictului de interese, semnată în original.

2. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă, din care să rezulte: adresa actuală, numele administatorului/preşedintelui, obiectul de activitate al societății (codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului, emis de ONRC), în copie simplă.  În cazul ofertanților care sunt organizaţii non-profit se va depune la dosar un extras din registrul asociaţiilor şi fundațiilor sau statutul entității actualizat în copie simplă, din care să rezulte datele solicitate mai sus, inclusiv activitățile similare celor solicitate prin prezenta documentație.

3. Dovada disponibilității Cabinetului/unității medicale mobile sau a spatiului din localitatea Curcani, judetul Calarasi (titlu proprietate, contract închiriere/comandat sau orice alt document justificativ) - în copie simplă 

4. CV-uri și documente justificative care dovedesc dreptul de liberă practică -  în copie simplă

5. Oferta financiară și Anexă la oferta financiară, conform modelului achizitorului, semnată, în original.

6. Propunerea tehnică – Specificații tehnice ofertate, semnată, în original.

Valoarea estimată totală a achiziției de față este de 75.600 lei, fără TVA.

 

Nu se pot depune ofertele pe unul sau mai multe loturi. Ofertele care depășesc valoarea totala estimata vor fi declarate inadmisibile.

Prin depunerea unei oferte, ofertantul acceptă în totalitate şi fără restricţii condiţiile generale şi particulare care guvernează acest contract ca singura bază a acestei proceduri de atribuire. Ofertanţii sunt rugaţi să examineze cu atenţie specificatiile tehnice şi să pregatească oferta conform formularelor si prevederilor contractuale conţinute în cadrul specificatiilor tehnice si al anuntului. Specificatiile tehnice constituie ansamblul cerintelor minime si obligatorii, pe baza carora se inainteaza, de catre fiecare ofertant, propunerea tehnica si financiara. În acest sens orice ofertă prezentată va fi luată în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică se înscrie în limitele cerinţelor tehnice. Ofertarea cu caracteristici tehnice care nu răspund caracteristicilor tehnice prevazute atrage descalificarea ofertantului.

Prezentarea propunerii tehnice:

  • Propunerea tehnică va respecta în totalitate cerinţele din Anexa tehnica;
  • Propunerea tehnică trebuie semnata de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract. În cazul în care acesta este semnata de o altă persoană, aceasta va prezenta o împuternicire in acest sens.

Prezentarea propunerii financiare:

  • Propunerea financiară va fi exprimată în lei fără TVA, TVA-ul fiind exprimat separat;
  • Preţurile vor fi exprimate cu două zecimale;
  • Oferta va conţine acceptul ofertantului cu privire la încheierea contractului în lei la valoarea din ofertă, preţurile fiind ferme pe toată durata contractului;
  • Propunerea financiară trebuie semnata şi stampilata de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract şi va avea un caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei. În cazul în care acesta este semnata de o altă persoană, aceasta va prezenta o împuternicire in acest sens.

 

Prețul va fi exprimat în lei/UM, fără TVA pentru fiecare produs, conform anexei; Elaborarea propunerii financiare în altă formă decât cea stabilită mai sus, va avea ca efect respingerea ofertei.

Propunerea tehnică se va elabora astfel încât să se ofere posibilitatea verificării corespondenței acesteia cu cerințele prevăzute în caietul de sarcini şi în anexele acestuia prezentându-se și completându-se toate cerințele solicitate. Propunerea tehnică se va prezenta paginată. Propunerea tehnică trebuie să corespundă cerințelor minime prevăzute în caietul de sarcini conform art. 133 din HG 395/2016 şi se va corela cu propunerea financiară sub sancțiunea respingerii ofertei ca neconformă în baza art. 137 alin 3 lit. d din HG 395/2016.  Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursa, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca fiind însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

Modalitățile de finanțare și de plată

Plata se va face prin virament bancar din contul beneficiarului în contul indicat de prestator, după prestarea serviciilor, emiterea facturii, în condițiile recepționarii pe baza de proces-verbal de recepție, în termen de maxim 30 de zile de la data recepției si emiterii facturii. Plata serviciilor va fi finantata din bugetul proiectului Fii parte din comunitate! – Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești (Cod proiect: PN1012)

Recepția serviciilor se va realiza la data finalizării prestării serviciilor respective, o singură dată sau în mai multe tranşe, pe bază de proces verbal de recepție însoțit de documente care justifică prestarea serviciilor, așa cum au fost prezentate în prezentul caiet de sarcini și vor fi dezvoltate în propunerea tehnică.

Se vor preda cel puţin următoarele documente

- raport de activitate;

- lista cu beneficiarii care au beneficiat de serviciile respective ;

- fotografii din cadrul prestării serviciilor, dacă este cazul.

Prestatorul răspunde de realitatea și concludența documentelor predate.

În cazul în care există diferenţe între numărul de beneficiari contractaţi şi numărul de beneficiari care au beneficiat efectiv de serviciile respective, plata se va face în funcţie de numărul de beneficiari care au beneficiat în mod efectiv de serviciile respective.

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

Durata contractului: 3 luni.

Persoana de contact:

Dna. Coman Melania

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Adresa postala: str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti

 

Accesarea documentației de atribuire:

Documentele de achizitie sunt disponibile integral pe site-ul proiectului Asociatiei Centrul pentru Educatie si Drepturile Omului: https://partedincomunitate.ro/index.php/ro/proiect/achizi%C8%9Bii

Ca anexe se ataseaza Formularele pentru achizitia respectiva.

 

  

Anunt solicitare oferta_sanitare
Model formular oferta financiara_servicii sanitare Nr. 4
Formulare. Propunere tehnica_servicii sanitare Nr. 4
Declaratie lipsa conflict_servicii sanitare Nr. 4
Caiet de sarcini

 

 

 

Proiect derulat de 

 

logo acedo pelung

 

 

 

Coat of arms of Romania.svg

 

PRIMARIA COMUNEI CURCANI

 

 

 

Proiectul Fii parte din comunitate! Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești beneficiază de un grant în valoare de 772.740 € oferit de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE în cadrul Programului Dezvoltare locală. Obiectivul proiectului îl reprezintă creșterea incluziunii și abilitarea a aproximativ 1000 de persoane de etnie romă, pe o perioadă de 36 de luni, prin servicii de educație, sănătate și locuire adecvate nevoilor acestora, printr-o asistență socială proactivă, prin abilitarea și împuternicirea tinerilor și femeilor și prin conștientizarea comunității privind non-discriminarea populației de etnie romă în două comunități de romi din jud. Călărași (localitatea Curcani) și jud. Dâmbovița (localitatea Românești). 


Material realizat cu sprijinul financiar al Granturilor SEE 2014 – 2021. Conținutul acestuia (text, fotografii, video) nu reflectă opinia oficială a Operatorului de Program, a Punctului Național de Contact sau a Oficiului Mecanismului Financiar.

Informațiile și opiniile exprimate reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorului/autorilor. Pentru informaţii oficiale despre Granturile SEE sau Norvegiene, accesaţi www.eeagrants.ro