Acest website folosește cookies. Continuarea navigării pe acest site se consideră acceptarea politicii de utilizare a cookies.

EEA grants4x

frds

 

Achizitia de pachete materiale igienico-sanitare - ajutor material pentru stimularea participarii la gradinita (120 de copii) pentru luna de implementare decembrie 2022, ianuarie 2023, februarie 2023 si martie 2023

Asociatia Centrul pentru Educatie si Drepturile Omului (ACEDO), cu sediul social in, Bucuresti, str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cod de identificare fiscală nr. 29469839, reprezentată legal prin Bercus Costel, în calitate de preşedinte, achizitioneaza pachete materiale igienico-sanitare - ajutor material pentru stimularea participarii la gradinita (120 de copii) pentru luna de implementare decembrie 2022, ianuarie 2023, februarie 2023 si martie 2023 in cadrul proiectului  ”Fii parte din comunitate! – Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești” (Cod proiect: PN1012) in cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021 prin Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS), in conformitate cu specificatiile tehnice din documentele atasate.

Cod CPV: 33141850-3 Produse de igienă dentară, 33700000-7 Produse de îngrijire personală,  39831200-8 Detergenţi

Procedura aplicată: Produsele se vor achiziționa în conformitate cu achizitia directa conform  Legii 98/2016 cu publicarea unui anunt publicitar in SCIAP si pe site-ul propriul al achizitorului.

Oferta financiară, tehnică și Declarația privind neîncadrarea în prevederile legale privind conflictul de interese împreună cu celelalte documente obligatorii se pot transmite până la data de 10.02.2023, ora 16.00 la sediul administrativ al asociației din str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucureşti (cu suportarea taxelor de expediere de către ofertant) în plic sigilat, personal sau prin curier (cu suportarea taxelor de expediere de către ofertant).

 

Clarificările pot fi depuse prin e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. . Data limită de solicitare clarificări: 07.02.2023. Se va răspunde în termen de maxim 24 de ore de la solicitarea de clarificări. Răspunsurile la clarificări vor fi postate  pe pagina web a proiectului:https://www.partedincomunitate.ro/index.php/ro/proiect/achizi%C8%9Bii

Ofertantii vor fi instiintati in scris cu privire la rezultatul evaluarii ofertelor. Eventualele contestatii vor fi adresate beneficiarului in termen de maxim 3 zile calendaristice de la primirea instiintarii. Beneficiarul va solutiona contestatia in termen de 3 zile lucratoare. In cazul in care ofertantul nu este multumit de modul de solutionare a contestatiei, se poate adresa instantelor judecatoresti competente.

Prin depunerea unei oferte, ofertantul acceptă în totalitate şi fără restricţii condiţiile generale şi particulare care guvernează acest contract ca singura bază a acestei proceduri de atribuire. Ofertanţii sunt rugaţi să examineze cu atenţie specificatiile tehnice şi să pregatească oferta conform formularelor si prevederilor contractuale conţinute în cadrul specificatiilor tehnice si al anuntului. Specificatiile tehnice constituie ansamblul cerintelor minime si obligatorii, pe baza carora se inainteaza, de catre fiecare ofertant, propunerea tehnica si financiara. În acest sens orice ofertă prezentată va fi luată în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică se înscrie în limitele cerinţelor tehnice. Ofertarea cu caracteristici tehnice care nu răspund caracteristicilor tehnice prevazute atrage descalificarea ofertantului.

Prezentarea propunerii tehnice:

  • Propunerea tehnică va respecta în totalitate cerinţele din Anexa tehnica;
  • Propunerea tehnică trebuie semnata de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract. În cazul în care acesta este semnata de o altă persoană, aceasta va prezenta o împuternicire in acest sens.

Prezentarea propunerii financiare:

  • Propunerea financiară va fi exprimată în lei fără TVA, TVA-ul fiind exprimat separat;
  • Preţurile vor fi exprimate cu două zecimale;
  • Oferta va conţine acceptul ofertantului cu privire la încheierea contractului în lei la valoarea din ofertă, preţurile fiind ferme pe toată durata contractului;
  • Propunerea financiară trebuie semnata şi stampilata de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract şi va avea un caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei. În cazul în care acesta este semnata de o altă persoană, aceasta va prezenta o împuternicire in acest sens.

 

Documente obligatorii pentru operatorii economici participanți la procedura de achiziție

1. Declarația privind lipsa conflictului de interese, semnată în original.

2. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă, din care să rezulte obiectul de activitate al societății (codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului, emis de ONRC), în copie simplă.  În cazul ofertanților care sunt organizaţii non-profit se va depune la dosar un extras din registrul asociaţiilor şi fundațiilor sau statutul entității actualizat în copie simplă, din care să rezulte datele solicitate mai sus, inclusiv activitățile similare celor solicitate prin prezenta documentație.

3. Oferta financiară și Anexă la oferta financiară, conform modelului achizitorului, semnată, în original.

4. Propunerea tehnică – Specificații tehnice ofertate, semnată, în original.

Valoarea totala estimata a achiziției de fata pentru luna de implementare decembrie 2022, ianuarie 2023, februarie 2023 si martie 2023 este de 13,248.00 lei fără TVA inclus.

Nu se pot depune ofertele pe unul sau mai multe loturi. Ofertele care depășesc valoarea estimata sau bugetul total alocat vor fi declarate inadmisibile.

 

Prețul va fi exprimat în lei/UM, fără TVA pentru fiecare produs, conform anexei; Elaborarea propunerii financiare în altă formă decât cea stabilită mai sus, va avea ca efect respingerea ofertei.

Propunerea tehnică se va elabora astfel încât să se ofere posibilitatea verificării corespondenței acesteia cu cerințele prevăzute în caietul de sarcini şi în anexele acestuia prezentându-se și completându-se toate cerințele solicitate. Propunerea tehnică se va prezenta paginată. Propunerea tehnică trebuie să corespundă cerințelor minime prevăzute în caietul de sarcini conform art. 133 din HG 395/2016 şi se va corela cu propunerea financiară sub sancțiunea respingerii ofertei ca neconformă în baza art. 137 alin 3 lit. d din HG 395/2016.  Specificațiile tehnice care indică o anumită origine, sursa, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar pentru identificarea cu ușurință a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate ca fiind însoțite de mențiunea „sau echivalent”.

 

Ofertele care nu contin in integralitate documentele obligatorii solicitate de catre Achizitor pana la data limita de depunere a ofertelor sunt considerate neconforme. Ofertele care nu respecta cerintele tehnice minime prezentate mai sus de catre Achizitor sunt considerate neconforme.

Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut.

Durata contractului: 3 luni.

Persoana de contact:

Dna. Coman Melania

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Adresa postala: str. Balasanu Alexandru, nr. 8A, sector 4, Bucuresti

 

4.1. Anunt solicitare oferta_sanitare_2023_Nr.1
4.2. Model formular oferta financiara_sanitare_2023_Nr.1
4.3. Model formulare Propunere tehnic_sanitare_2023_Nr.1
4.4. Declaratie lipsa conflict_sanitare_2023_Nr.1

 

Accesarea documentației de atribuire:

Documentele de achizitie sunt disponibile integral pe site-ul proiectului Asociatiei Centrul pentru Educatie si Drepturile Omului: https://www.partedincomunitate.ro/index.php/ro/proiect/achizi%C8%9Bii

Ca anexe se ataseaza Formularele pentru achizitia respectiva.

Proiect derulat de 

 

logo acedo pelung

 

 

 

Coat of arms of Romania.svg

 

PRIMARIA COMUNEI CURCANI

 

 

 

Proiectul Fii parte din comunitate! Servicii integrate adresate comunității locale de romi din Curcani și Românești beneficiază de un grant în valoare de 772.740 € oferit de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE în cadrul Programului Dezvoltare locală. Obiectivul proiectului îl reprezintă creșterea incluziunii și abilitarea a aproximativ 1000 de persoane de etnie romă, pe o perioadă de 36 de luni, prin servicii de educație, sănătate și locuire adecvate nevoilor acestora, printr-o asistență socială proactivă, prin abilitarea și împuternicirea tinerilor și femeilor și prin conștientizarea comunității privind non-discriminarea populației de etnie romă în două comunități de romi din jud. Călărași (localitatea Curcani) și jud. Dâmbovița (localitatea Românești). 


Material realizat cu sprijinul financiar al Granturilor SEE 2014 – 2021. Conținutul acestuia (text, fotografii, video) nu reflectă opinia oficială a Operatorului de Program, a Punctului Național de Contact sau a Oficiului Mecanismului Financiar.

Informațiile și opiniile exprimate reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorului/autorilor. Pentru informaţii oficiale despre Granturile SEE sau Norvegiene, accesaţi www.eeagrants.ro